Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Zwarte en witte RX-8 tegelijkertijd gespot in de Liemers
- Van Rokende_wielen (Deelnemer) [nl] op 15-06-2026 13:20
Ik spotte gisteren (zondag 14 juni) een zwarte èn een witte RX-8 in Lobith/Tolkamer rond 15:00. Die witte was een bekende: @SirHamsterAlot
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-06-2026 16:46
Altijd leuk om een rx-8 in het wild te zien, en zeker 2 tegelijker tijd!

Groetjes M&M
- Van Rokende_wielen (Deelnemer) [nl] op 15-06-2026 17:14
Als je ze ook nog kunt horen, is dat de kers op de taart!
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Zwarte en witte RX-8 tegelijkertijd gespot in de Liemers

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill