Niet aangemeld
RX8NL.COM
Forum
Hulp
Zoek
Registreren
Aanmelden
Onderwerp
Algemeen
/
Gespot
/ Zwarte en witte RX-8 tegelijkertijd gespot in de Liemers
Van
Rokende_wielen
(Deelnemer)
op
15-06-2026 13:20
Ik spotte gisteren (zondag 14 juni) een zwarte èn een witte RX-8 in Lobith/Tolkamer rond 15:00. Die witte was een bekende: @SirHamsterAlot
Van
Martine
(Rotary SuperSpammer)
op
15-06-2026 16:46
Altijd leuk om een rx-8 in het wild te zien, en zeker 2 tegelijker tijd!
Groetjes M&M
Van
Rokende_wielen
(Deelnemer)
op
15-06-2026 17:14
Als je ze ook nog kunt horen, is dat de kers op de taart!
Onderwerp
Algemeen
/
Gespot
/ Zwarte en witte RX-8 tegelijkertijd gespot in de Liemers
Powered by
mwForum
2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill