By Martine (Rotary SuperSpammer)
Date 15-08-2012 20:51
We zijn inmiddels al diverse keren bij Mazdadealer Jan Voets in Sint Oedenrode geweest, vanwege de prettige ervaring die we daar hebben gehad tijdens een meeting, ongeveer 3 jaar geleden.
We hebben toen besloten dat we er wel wat kilometers voor over hebben om daar heen te gaan (enkele reis is ongeveer 150 kilometer).
Ook dit keer, met het DSC probleem, het vervangen van de remblokken en de roest problemen, zijn we er weer heen gereden.
En werden we weer met een lekkere bak koffie ontvangen en gezellig gekletst met Marcel Pennings.
De roestgarantie werd aangevraagd, de remblokken voor zijn vervangen, de remklauwen achter gangbaar gemaakt maar helaas was het DSC probleem niet zo 1-2-3 op te lossen.
Weer naar huis, 2 weken later weer een nieuwe afspraak gemaakt om de auto wederom te brengen voor het DSC probleem, zodat ze de tijd hadden om dingen te bespreken met de importeur en dingen uit te proberen.
Met 2 auto's heen gereden (er was geen leenauto beschikbaar die week) en met 1 auto weer terug.
Inmiddels is er van alles en nog wat gebeurd aan de auto. Een echte duidelijke oplossing is er helaas nog niet...
Zaterdag een week later gingen we de auto weer ophalen, maar op het moment dat we wilden vertrekken, bleek het motorstoringslampje te branden.
Ze hebben nog van alles geprobeerd om dit op te lossen; monteurs laten komen, uitgelezen, maar het lukte helaas niet $*#%$#, dus weer met 1 auto terug naar huis.
In diezelfde week is het probleem opgelost, het bleek om een zekering te gaan.
Afgelopen maandag de auto weer opgehaald, natuurlijk weer ontvangen met een lekker kopje koffie, dit keer door Jan Voets zelf.
En dan de rekening voor het uitzoeken van de problemen; en daar kreeg ik het antwoord op: 'NIETS, het is goed zo'. WOW!!!!
Omdat we steeds van zover komen en de keer ervoor voor Jan *** (Voets ;-)) kwamen, rekende hij geen uurloon.
Kijk, we wisten het al, maar wat is JAN VOETS een SUPER BEDRIJF!! Echt een aanrader!!
Nogmaals bijzonder bedankt voor jullie super service, daar zou menig dealer iets van kunnen leren, alleen al de vriendelijkheid!!
BEDANKT VOOR ALLES!! :) :)
Groetjes M&M