Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Verkoop RX8
- Van fcarels (Beginner) [be] op 20-02-2012 12:59
RX8 Challenge - grijs metallic - juni 2004 (België) voor uitrusting zie:  www.autozone.be: code 4D6A2F- 92000 km - eerste eigenaar - uitstekende staat (Q pass - onderhoudsboekje) - 9000 € -vrij op 1 mei (te onderhandelen) - Streek van Mechelen België
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 20-02-2012 16:00
Wauw, met zo'n beschrijving issie vast zo verkocht...
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 24-02-2012 22:51
een rx8 heeft toch een 1300 cc.
geen 2600 toch?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 24-02-2012 23:38
1300, Maar in Belgie belastingtechnisch een 2600.
- Van fcarels (Beginner) [be] op 25-02-2012 12:08
Inderdaad, maar op de Belgische sites staat het de RX8 zo voorgeprogrammeerd (voor de belastingen op voertuigen wordt hij gelijkgesteld met een 2600cc) - maar de 192 pk zijn er wel...
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-02-2012 12:40
net zoals dat wij het ook wel es vergelijken met een 6 cilinder
voor de verzekering dan
- Van johnny c (Powerposter) op 29-02-2012 14:17
Zie oude topic van mij, in nederland werd mijn rex ook gezien als een 2600cc, natuurlijk verhaal gehaald bij RDW, die komen omdat het een dubbele verbranding betroft, moest de motorinhoud x2 doen, zie rdw onder kenteken: 59-NLH-3
(auto was geïmporteerd), reeds niet meer in me bezit ivm gezinsuitbreiding (snik snik)
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 29-02-2012 16:00
Mijne is ook geimporteerd, en staat gewoon te boek als een 1300.
- Van johnny c (Powerposter) op 29-02-2012 16:19
ja, bij de meeste staat het geboekt als een 1300cc, maar het heeft toch geen zin om een discussie aan te gaan met RDW, dus de mijne staat als 1 van de weinige te boekt als een 2600cc.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 29-02-2012 20:28
heeft wel 1 voordeel, wil je er later een 3 rotor in liggen heb jij het alvast op kenteken staan :):)

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 29-02-2012 21:10
Is hier in Duitsland juist een nadeel want de wegenbelasting gaat naar cilinderinhoud.
(In principe zou ik dus helemaal geen belasting hoeven betalen, maar voor die 106 euro per jaar wil ik die Duitsers niet op stang jagen.)
- Van Matex (ForumPro) op 29-02-2012 21:59
Ik dacht dat de wegenbelasting in de brandstof verrekend was.
Niet dus.
Laat staan als je een 7 liter slurper rijd.
Dan is dat in Duitsland ook niet op te brengen,of ??

Matex
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 03-03-2012 12:18
7 liter weet ik niet.
Voor mijn 5 liter betaal ik geloof ik 420 euro per jaar. Een schijntje in vergelijking met NL.
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Verkoop RX8

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill